Beni bi odaya kapatin, kitap ve sadece su verin... haftalar sonra tekrar gelin, o yasadigim duygulari anlatmadan eger olmemissem, sana anlatacak cok seyim vardir
Bu kitap beni okumadan soğuttu. Yatmadan önce sakince kitap okurdum ama şu an da okumaya direniyorum. Okumak istemiyorum, anlamadım neden bu kadar ovuluyor..
Özlen Alpaslan yazarın ismini öncelikle doğru yazmadığınız için çok şaşkınım, sanırım kitabı çok ama çok sevdiğim içinde, yakın bir arkadaşım gibi hissettim yazarı ve arkadaşımın isminin neden doğru yazılmadığını sorgulama ihtiyacı duydum…
Konuya gelirsek, 1 mayıs olaylarını 4 çok yakın arkadaşla başlayarak anlatıyor, sonrasında gelişen olaylar kitaptaki anlatım tarzı şahane. Hic elinizden birakmak istemiyorsunuz kitabı…