Kitabı asla beğenmedim. Beni böyle zorlayan bir
Kitap olmadı, üstelikte o kadar iyi olduğuna dair yorumlar almışken..
mesela hans ın ateşiyle iligli bi konuyu 10 sayfa anlatıyor. Yani bu kadar uzun uzun anlatılması hiç sarmıyor beni. Bir kadının bakışıyla ilgili 20 sayfa yazılması vs vs…
Yani ben sevmedim, okumak isteyen buyursun okusun