Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
Reklam
"Ben sana inanıyorum Ölüm yok dünyada!"
°İşte bunlar hiç yaşanamayacak olanlar..
"Dışarılar ne kadar güzel, demiştin. Ayaklarımı özledim, demiştin. Çıkınca dağlara gidelim, demiştin."
"Al yeşil soluğum, yarasına döndüğüm, sözümün sahibi Sevmenin, dünyayı sevmek olduğunu senden öğrendim."
°Face to face yerse;)
"Gıyaben konuşup yüzüne karşı susmak cesur bir kahramanın işi değildir."
Reklam