Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
"İnsanların en zayıf tarafları, sormadan, araştırmadan, düşünmeden, kafalarını patlatmadan inanmak hususundaki hayret verici temayülleridir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendi ruhunun pisliğini bu kadar yakından gören bir adam başkalarının temiz olacağına inanabilir mi?"
°Hepsi çiğ sütten kesin..!
"Bu dünyanın hakikaten suratına tükürülmeye bile değmez olduğunu ve bu dünyada suratına tükürülmeyecek bir tek, ama bir tek insan bile bulunmadığını sağlam bir şekilde ispat ettin."
°Kahrolası insan ne kadar da nankördür. |Abese/17|
"İnsan dedikleri mahlukun bütün çirkef taraflarını artık gördüm."
"Bugün inanmak mümkün mü? Bir insan diğer bir insana kötülükten başka ne yapabilir?"