Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
"Derler ya, insan asla doymak bilmez diye, yüzünü verseniz ille de astarını ister diye."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
".. ama konuşmak salt alışkanlıktan doğuyorsa ne gereği vardı ki. Kino, mutlulukla içini çekti, konuşmak buydu işte."
"Ne kadar çok yalan var çevremizde! Yalanlarla öylesine kuşatmışız ki, gerçek nerede, yalan nerede karıştırıyor insan.."🌾 Oya Baydar
-SON-
"İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var..."
"İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir."