Askeri idare altında dergicilik yapmak gerçekten çok zordu. Ülkücülere bazı mesajlar verilirken derginin kapatılmasına sebep olmadan yayın hayatında devam etmek gerekiyordu.
...
Galip Erdem, "Beşiktaş nasıl kurulur?" başlığı altında Ülkücülere şöyle sesleniyordu:
...
Türkiye'nin her yerinde hatta Türklerin yaşadığı diğer ülkelerde "koyu" Beşiktaşlıların bulunduğunu hiç unutmamak lazımdır.
...
Birbirinizden kuvvet alın, birbirinize kenetlenin, güzel günleri bekleyin. Dava büyüktür ve elbette çetindir. Ama mutlaka kazanılacaktır. Ve Beşiktaş düşmemekle kalmayacak, mutlaka şampiyon olacaktır.