Askerler koğuşlara girdi ve herkese kola dağıttı. Ülkücü ve solcu gençler şaşkındı. Böyle bir uygulama ilk olarak yapılıyordu. Ancak kimse bunun sebebini sormaya cesaret edemiyordu. Çok geçmeden kola dağıtımının sebebi açıklandı. Bir er, afiyet olsun, dedi, dün gece arkadaşlarınızı astık.
Herkes donup kalmıştı. Kimseden çıt çıkmadı. Tam bir şok yaşıyorlardı.
...
Ülkücülerle solcular ilk defa birlikte ağlıyorlardı.