-Anne, sen de hayatımızı yönlendiren bir kitap yazmayı isterdin, değil mi?
...
-Sence Allah'ın yazdığı bir kitabın içinde bulunduğumuzu düşünmek de yeterince iyi değil mi? Ben yanlışlar yapabilirdim. Ama Allah her şeyi nasıl yazması gerektiğini bilir, hem de bize göre en iyisini.