"Oysa biz de geçinmek zorundayız. Madem müzik ile ekmek paramız çıkmıyor, başka mesleklere başvuracağız. Kardeşim Onur şu anda Tuzla Lisesi'nde müzik öğretmenliği yapıyor. Aslında ressam. Haldun heykeltıraş, bense grafiker... Bundan böyle müzik bizim için sadece boy zamanlarda değerlendirebileceğimiz bir uğraş olacak. Belki arada bir plak, ya da TV programından öteye gitmeyecek. Ne yapalım ekmek parası kazanmak zorundayız..."