Arşivi karıştırırken denk geldim. Dünkü yaşanan olay aklıma geldi, birkaç şey söylemek istiyorum.
"Sanki" her şeyi nasıl daha da kötüye götürebiliriz diye uğraşıp didinen bir iktidar ve "sanki" karşıtlık koltuğunda kalmak isteyerek karınlarını şişiren muhalefetin umurunda değiliz.
Böylesi üzücü, skandal haberler gün geçtikçe artıyor. Ve iki taraf da hiçbir şey yapmıyor. Her şey sloganda kalıyor. Olan masum canlara oluyor. Ne bir istifa ne bir yüz kızarma... Ne diyim ki... Yazık oluyor, cennet vatana, vatandaşlarına yazık oluyor. Başımız sağ olsun. Yarın bir gün yine benzeri yaşanır yine başımız sağ olsun deriz. Yapabileceğimiz bir şey yok çünkü. Üzgünüm, çoktan kaybettik. Giden can olunca telafisi olmuyor. Yine bir daha yaşanmaz umarım demekle kalıyoruz. Ama evet yine yaşanacak.