...arkasından konuşmuyormuş gibi yapıp en yakınlarını gözlerini kırpmadan çekiştirmelerini, aldatmıyormuş gibi yapıp bacak aramalarını, bilmiyormuş gibi yapıp laf çarpmalarını, kırılmamış gibi yapıp kin gütmelerini, hep ben hep ben demiyormuş gibi yapıp dünyayı etraflarında döndürmelerini, her boku bildiğini sanıp cahilliklerini' "aslında" "bana soracak olursan" "sahi ben" "geçen gün ne oldu" "o var ya o" diye başlayan bir türlü bitmek bilmeyen cümlelerini,gülerken gözlerini kaçırmalarını, el sıkarken sıkmamalarını,öperken öpmemelerini, sarılırken sarılmamalarını, tüm insanca sandıkları iğrençliklerini hepsini her şeylerini unutmak ve bir gül yapıp kumaştan boyaya batıra batıra duvarları güllerle kaplamak istiyorum.