Burası hepimizin birer günlüğü. Görmek istediklerimizin görmediği ama herkeste kendimizden bir parça gördüğümüz bir yer.
Bir gün toprak olup gittiğimizde bile hissettiklerimiz hep burada kalacak.
Hissettiklerine bakıyorum da gömülmeyi unutulmuş bir ölü gibiyim. En kısa zamanda gömülmem dileğiyle…
Kendimden çok şey gördüğüm insanlar! Bana bu dünya da yalnız olmadığımı hatırlatıyorsunuz. Hepinizin güzel günler yaşaması dileğiyle…