Bir şeyler için çaba göstermem gerektiğinin, uğraşıp netîceye varmam gerektiğinin, artık bir şeyleri başarmam gerektiğinin farkındayım.
Peki beni habire aşağıya çeken esbab nedir?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Burada biri var. Tamamen çenebaz, akıl mantık yok. Çocuklara yok bilmem niçin şu isim veriliyormuş, yok bilmem muhafazakârlar "geri kafalıymış" falan filan. İşin sorun kısmı kızla yaşlarımız yakın olduğundan ben sesimi çıkaramıyorum ama diğerleri de bir şey demiyor.
Burada biri var. Tamamen çenebaz, akıl mantık yok. Çocuklara yok bilmem niçin şu isim veriliyormuş, yok bilmem muhafazakârlar "geri kafalıymış" falan filan. İşin sorun kısmı kızla yaşlarımız yakın olduğundan ben sesimi çıkaramıyorum ama diğerleri de bir şey demiyor.