Yanlış bir zamanda çok doğru bir kitap okudum, kesinlikle daha sonra tekrar okumam gereken inanılmaz güzel bir kitap..
Kalbi tanıyıp sıkıntısını anlatan sonra da nasıl tamir edileceğini gayet tatlı bir dille anlatan bu kitap, benim baş ucu kitabım olmaya hak kazandı..
"Eğer dua etme gibi bir alışkanlığın yoksa en azından her gün 'Şeytanın ve şeytanlaşmış insanların şerrinden Allah'ın en güzel isimlerine sığınırım.' zikrini tekrarla."