Bir gün güneş doğacak, taştan tapınakların hükmündeki cehalet damla damla yakamızdan akacak ve bir gün tüm tanrılar secde edecek katline izin verdikleri çocukların önünde.
Ya mektup yazacaktım
Ya susacaktım
Bir düş dünyasıdır ya hani
Düşlerimde susmaya mecalim yok
Önüme koyduğum kağıda yazacak
Hasretime değer biçen bir kelimem yok
Sevda ağır yüktür
Kalemimde bu yükü yazacak mürekkebim yok
Acıda tadında güzel
Güzeli yaşayacak takatim yok
Var olmasına varımda
Yok olanı tadacak cesaretim yok.
Fhr
Naçizane bir fikrim var,
Ömrünün son gününde bile bir papatya sevmeli insan , koklamalı
Baharı beklemeli ölmek için
İki sayfa daha okumalı
Yorgan altında hayallere dalmalı
Tanrının buyruğundan uzak
Gizlice sevişmeli
Tövbe etmeli
Tövbeden dönmeli
Baharın İlk günü uyurken ölmeli