Fidannn

Fidannn
@Fidanqq
@Fidanqq·
·
sabitlendi
Bizi mutlu ya da mutsuz eden, aslında deneyimle dışarıdan ilişkili şeyler değil bunları kavrama şeklimizdir.
Sayfa 43·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiçbir şey yapmadan oturup elde edemeyeceğim şeyleri dilemenin bana hiçbir yararı dokunamayacağıdan, hemen harekete geçtim.
Sayfa 63·Kitabı okuyor
Daha önümde yaşayacağıma dair bir umut göremediğim için, nasıl öleceğim diye endişelenmeyi ertesi güne bırakmıştım.
Sayfa 61·Kitabı okuyor
Hiç bir zaman doğru şeyi yapmayan benim gibi bir insan için hata yapmak, hiç de şaşılacak bir şey değildi.
Sayfa 47·Kitabı okuyor
Günah işlemekten utanmazlar da bu günahı işledikleri için duydukları pişmanlıktan utanırlar.
Sayfa 25·Kitabı okuyor