Cemil Kavukçu öykü yazarıdır ve bu da bir öykü kitabı diye başladım kitaba. Bundan sonrası bol spoiler içerir.
İlk öykü bir çocuğun rüyası ile başlıyor. 2. öyküye geçince yine bir çocuk ve abla ilişkisi görüyoruz "Acaba bu çocuk ilk öyküdeki çocuk mu?" diyoruz derken 3. öyküde taşlar yerine oturuyor. Öykülerden oluşan roman yazma fikri muhteşemmiş gerçekten. Dilin yalınlığı çok başarılıydı. Çok çabuk sıkılan biriyim fakat kitap bir çırpıda bitti. Hele sonu çok güzel bağlanmış. Herkese tavsiye ederim. Bu arada kargaları sevin :)