Hatıralarımız bize nasıl hissettirdiğine göre saklanıyor ya da gözümüzün önünde tutuluyor. Bazen yaşanan olay hatırlamıyor ama hissettirdiği duygu bir koku gibi içimizde gezinip duruyor.
Haricî olarak ihtiyacımızdan fazla aldığımız bazı vitaminler vücuda fayda sağlamadan nasıl dışarı atılıyorsa çok kısa sürede çok fazla şeyin de bize bir katkısı olmuyor, derinleşmiyor içimizde.
Bazen insan, sorunlarının psikolojik olmasındansa fiziksel olmasını tercih ediyor. Ben de “keşke bir fiziksel sorunum olsaydı, ilacı neyse kullansaydım da geçseydi,” diye düşündüm.