Figen Yıldırım

" Mutsuzken, başkalarının mutsuzluğunu daha güçlü hissederiz; duygu parçalanmaz, yoğunlaşır…"
Sayfa 72·Kitabı okudu
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu kadar alıntıyı buraya atmak mantıklı mı? 😅

Figen Yıldırım

, bir kitap okudu
3/10
·128 syf.·
5 günde okudu
·
2026 9. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma
Erdem ve kötülük dediğimiz şeyler insan ürünü. İnsanın keyfi olarak uydurdugu ahlaki kavramlar.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Karşılıklı olarak birbirimizi aşağılıyor, birbirimizin değerini aşağı çekiyorduk. Eğer “arkadaşlık” dedikleri şey buysa ben ve Horiki “arkadaşlık” timsaliydik. 
Sayfa 89·Kitabı okudu