İnsanlar hep dilek hakkı olsa ''para,aşk vs.'' şeyler ister.
Benise insanların benim hakkımda,neler düşündüğünü bilmek isterdim.
İsterdim ki,böylelikle ayna dakinden daha çok nefret edebileyim.
Ve eminim ki,iyi şeyler duyacağımı sanmıyorumda.
Ben; yeni birinin iyi bir fikir olabileceğine inandım, onun büyük ve kendime birşeyler katabilir olgusu nüksetti kalbimin derinliklerinde. Ama tek kelime geliyor aklıma şimdi ''Yanılmışım.''