Fikkkaa

Fikkkaa
@Fikaaa
Bundan sonra ne seni görmek için ne de senin tarafından sevildiğimi hissetmek için seni zorlamayacağım. İsteklerimden kendi arzumla feragat ediyorum.
Fikkkaa
Yapamıyormuş insan. Kendini yok sayanları başkaları ezip geçiyormuş. Ve sen, kendini düşünmek zorunda kalıyormuşsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Galiba gitgide birşeyler eksiliyor. Giderek daha az yüreğim yanıyor. Daha az aklıma geliyorsun. Yollarını beklemiyorum. Yokluğunu kabullenmeye başladım galiba ve bu çok üzücü. Böyle son bulmamalıydık.
Fikkkaa
Uğraşmam gereken işler yoğunlaştı demezsin de unutuyorum galiba dersin. Yalnız kaldığın her an aklında olması unutuyor olmanın belirtisi drğil mı? Seni salak anca kendini kandırırsın.
Galiba gitgide birşeyler eksiliyor. Giderek daha az yüreğim yanıyor. Daha az aklıma geliyorsun. Yollarını beklemiyorum. Yokluğunu kabullenmeye başladım galiba ve bu çok üzücü. Böyle son bulmamalıydık.
Fikkkaa
Olması gereken midir bu? Yoksa bu son bize özgü mü?
Çok acımasızsın. Bana "gitme" deyip, kendin hep gidiyorsun!
Fikkkaa
Hem de 3 yıldır her yaz; seni bekleyerek geçiriyorum vaktimi.