Fikkkaa

Fikkkaa
@Fikaaa
Kırılmış bir dalsın, üzerinde kalan meyveler ile seni teselli ediyorlar. Onlar da çürüyecekler, biliyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onarmayı değil yıkmayı tercih ediyorsunuz, onaran varsa da o hep göreviymiş gibi davranıp dağıttınız ne varsa eğilip toplamaya tenezzül bile etmiyorsunuz. Sevgi bu değil, biz de enayi değiliz.
Birinin sizi ne kadar sevdiği veya size ne kadar değer verdiği, yanınızda hep kalacağını göstermiyor. özlem ve geri dönmek doğru orantılı değil. insanın kendisini cepte gören kişilerden gideceği gün de geliyor. o yüzden kimseye nasılsa yanımda muamelesi yapmayın.
İnce düşünen taraf sürekli sen olunca, daha fazla mutsuz bir yaşam sürüyorsun. Sürekli sen düşünüyor, sürekli sen bir şeyleri yoluna sokmaya çalışıyorsun. Bu çok fazla yıpratıcı bir alışkanlık. Kendin hariç herkes için fedakarlık yapmak, kendine o kadar büyük saygısızlık ki.
Düzgün iletişim kurulduğunda, dürüst davranıldığında, canı istediği gibi davranmak yerine rica edildiğinde, ben zaten dünyanın en anlayışlı insanı olurum kendimi çok iyi tanıyorum. Ama kırıp inciterek, açıklama yapmaya tenezzül etmeyerek bana gelindiğinde ben vitesten atıyorum.