Fikkkaa

Fikkkaa
@Fikaaa
“mutluluk içindeki acısız hayat, artık insan hayatı olmayacak.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Acı olmaksızın ayırt edip değer biçmek mümkün değildir, acısız dünya aynının cehennemidir, umursamazlık hâkimdir burada, eşsiz olanın kaybolmasına neden olur”
“Acı gerçekliktir. Gerçeklik etkisi gösterir. Gerçekliği her şeyden önce acı veren direnciyle algılarız. Palyatif toplumun sürekli anestezisi dünyayı gerçeklikten arındırır (...) Bugün artık acıya maruz kalmak istemiyoruz. Halbuki acı yeninin, tamamen farklı olanın ebesidir. Acının negatifliği aynıyı kesintiye uğratır. Aynının cehennemi olan palyatif toplumda acının dili, acının poetiği mümkün değildir. Bu toplumda yalnızca hoşnutluğun nesrine yani gün ışığında yazmaya yer vardır.”
"Kötü bir niyeti yoktu aslında, sakarlık işte; kalbimi kırdı gitti."
"Sahip olduğun mutluluğun kıymetini iş işten geçince anlayacaksın"