Ben onu sevdim çünkü. Ondan hiçbir şey talep etmeden sadece SEVDİM. Uzakta bile olsa da iyi olması yetti. Tek istediğim sevdiğim her insandan talep ettiğim gibi yanımda olmasıydı. O çok zor günlerimde, yanıma uğraması, hal hatır, ihtiyacım olup olmadığını sormasıydı. Ben ondan ciddi adım talep etmedim ki. Nasılsın diye bir telefon etse de yeterdi. O ise, görmemezlikten gelmeyi tercih etti. Çünkü onun için nefret içinde olsam bile kalmam hepsinden önemliydi!