youtu.be/w-D00o_Lcrc?si=...
Çocuktum,köye gitmişiz bi tatilde. Kasede bu şarkıyı takmışlar tv de hafif hafif seyrelen görüntüsüyle çalıyor bu. Soluksuz izlediğimi hatırlıyorum. Sonra klipteki sadece bir yere takılı kaldığımı da. Adam gözlerini açınca kızı bulamıyor. Çocuk aklımla nasıl üzülmüştüm. Ama nasıl. Sonra kaldı hep bu şarkının bendeki görüntüsü olarak. Ne zaman dinlesem o sahne canlanır bende. Ve ben ne zaman içimde kaybettiğim birini hatırlamak,onu bulmak istesem bilmem niye bu şarkıyı açarım. Bulamayacağım bir şeyi aramak gibi hissettiriyor hep. Bulamayacağım.