Bi daha size bir şeyi yapmadan önce anlatan nolsun. Gözüme top girdi. Baya saplandı.Ciddi nazar reaksiyonunuza inanmaya başladım. Bu kadar da olmaz ki canım
Fikirzede
@Fikirzedee
·
Ne pis nazarınız kem gözünüz varmış be. Topumuz parçalandı. Çok sağolun da ama eksik olun yaw.
Fark ettiniz dimi bayadır buraya şiir dizmiyorum. Şu sıra duygularım alınmış gibi yazmamışım da epeydir. Neyse halledeğiz duygu yüklü minnoş moduna geçince yazarım yine.