Madem konumuz açıldı size şekerle muhabbetimi anlatayım. Çok tüketirim sadece çaya değil genel olarak da sürekli elimin altında cebimde şeker var. Sırf bu tüketim çılgınlığım yüzünden arada şeker detoksu yaparım. (Bakın ona bile irademi geçirebiliyorum) Ama şekersiz çay asla. O detoks zamanlarımda da çayı şekersiz içmek yerine de komple bırakırım. Zaafım olmasına rağmen. Varın siz düşünün işte.