Yaklaşık iki aydır Kürtçe çalışıyorum (Kürtçe biliyorum ancak yazabilecek kadar değilim)sırf Kürtçe şiirler yazabilmek için. Yavaştan kalemim alışmaya başladı.Türkçe yazıp Kürtçe’ye çevirmekle olan bir şey değil. Onu denemeye yeltendim ancak hissini alamadım.Aslına uygun hissetmen gerekiyor bunu bir kez daha anladım. Şimdi Kürtçe düşünüyorum yazarken. Bunun başka bir manası varmış. Yakında uzun uzadıya yazacağım Kürtçe şiirleri meraklısına haber vermiş olayım.
Motor sürmenin (sürememenin de olabilir) üçüncü denemesinden yazıyorum. Arkadaşlar kask çok önemli. Aman diyim kafanızı benim gibi ağaca toslayadabilirsiniz çünkü.
Neyse en azından pes etmedik o da bir şeydir ya.