Fikirzede

Ne hissettiğimi yazamıyorum bazen. Kalıyor içimde derince bir afet.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Min bêriya te kir, tu ketî bîra min Rabûm min nivîsand helbestek ji bo te “Seni özledim,sen düştün aklıma Kalktım senin için bir şiir yazdım”
Kurdî
Allahım ya keşke dövme yaptırmak günah olmasaydı. O bizim kavuşmamız mahşere herhalde. Elveda beğendiğim tüm dövme modelleri…
Yaklaşık iki aydır Kürtçe çalışıyorum (Kürtçe biliyorum ancak yazabilecek kadar değilim)sırf Kürtçe şiirler yazabilmek için. Yavaştan kalemim alışmaya başladı.Türkçe yazıp Kürtçe’ye çevirmekle olan bir şey değil. Onu denemeye yeltendim ancak hissini alamadım.Aslına uygun hissetmen gerekiyor bunu bir kez daha anladım. Şimdi Kürtçe düşünüyorum yazarken. Bunun başka bir manası varmış. Yakında uzun uzadıya yazacağım Kürtçe şiirleri meraklısına haber vermiş olayım.
Kurdî
Motor sürmenin (sürememenin de olabilir) üçüncü denemesinden yazıyorum. Arkadaşlar kask çok önemli. Aman diyim kafanızı benim gibi ağaca toslayadabilirsiniz çünkü. Neyse en azından pes etmedik o da bir şeydir ya.