Ynsmr

Hayatta kalmak için ne gerekliydi ki insana? Hiç. Doğruydu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim dahi ya da geri zekalı olduğumu düşünmelerinin bir önemi yoktu. Ben biliyordum ne olduğumu. İkisi de değildim.
Görmüş geçirmiş bir kadın olduğu aşikardı. Benden on yıl daha görmüş geçirmiş muhtemelen. Neyse, yaşlılık suç değildi. Ama bazı insanlar kötü yaşlanıyorlardı.
Bukowski olmak kolay değil”)
(Para ancak iki durumda sorun yaratabilir: çok fazla ya da çok az ise. Ve ben yine o “çok az” durumundaydım.)