Ynsmr

Alıntılara denk gelirsiniz de belki faydası olur diye hesabı dondurmuyorum, fakat uygulamayı sildim arkadaşlar hepinize bol şans, kolay gelsin..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aylardır tek bir şiir yazmadım! Uzun zamandır da nicelikli bir şey yapmadım! Hayatı akışına bıraktığım bu vakitlerde, Kendimi öylece izlemekle yetinmekte, Birkaç yerli yersiz umut, ufak tefek yaşama göz kırpan birkaç sahne arasında tekdüze bir yaşama evrilmiş hayatımın sakinleyiş durumunu seyrediyorum öylece. Ne fırtınalar geçirdim oysa! Ne zembereklerin arasına dalıp çıktım! Gık demeden! Silme geçtim çoğu yerden şaşılası! Şimdiye nazaran. Ara sıra deli dolu çağlarıma göz kırpsamda, Biliyorum eski yeniye yeniliyor evet! Yenide umut vardır da derler evet! Fakat yeni bir kıyafet geçirdiğimde üstüme, Birkaç zaman neşe verse de, Alışmak zehri var bilirsin! Aptal çağlarım, Olgun çağlarım, Bunların bir önemi yok inan! Öğrenciyim sadece.. Bir tek “hata” yenilmez zamana, Buna güven! Ne gündüz kesiyor artık ne gece, Ne arzunun itici gücü var artık, Ne eski neşe! Hevesi olmayana vursa ne yazar, Milyonluk piyango! Yok yok totem değil, Sahici.. Boğaz’a bile inmedim kaç zamandır kimbilir!
Şiir
Bu kadar organizeli kötülük, bu kadar açgözlülük, bu kadar numara… Bir insan kendi türüne bunu yapar mı lan? Yetiştirmişler acımasız, empatiden uzak, güç manyağı robotlar… Biz de burda oturmuş; Bir yudum huzuru, Bi damla aşkı, İki lokma insanlığı arıyoruz…
İnsanlık
Olay tam olarak bu sanıyorum..
Aynen öyle..