A.DEMİR

A.DEMİR
@Fikriyat
Doğduğumuzda hayat eşitti de peki o zaman biz niye hep eksilerden başladık !...
Atar-Vurur-Asker Olur ‍️
Lisans
Tanrı Dağı/ÖZBEKİSTAN
5 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
"Düğünler aptalca." "Bütün o yaygara." "Harcanan onca para." "Hem de ne uğruna?" "Bir daha hiç giymeyeceğin kıyafetlere."
A.DEMİR
👏🏻👏🏻Malesef.Keşke gösteriş meraklısı insanlar da azıcık bunu düşünebilse!