Filiz

Filiz
Öyle bir gitmek istiyorum ki, gittiğim yerde ben bile olmayayım...' . . . . . . . Edebiyat
Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok...
Reklam
“Verdiği zararın, üzüntünün farkında olmayan insana neyi nasıl anlatacaksın. Bir kere ben sana bunu nasıl yaptım diye, ben seni nasıl bu hale getirdim diye üzülmeyen, bir kere kaybetme korkusuyla eli ayağına dolanmayan insana neyi anlatacaksın.”
Neyi yaşadıysam hep tek başıma kendi içimde hallettim. O yüzden kimse çıkıp da neden böylesin demesin.
Bazen içindekileri anlatamıyorsun, anlatsan da bir faydasını görmüyorsun zaten.
Sanırım hayal kurarken malzemeden çalıyoruz, çünkü sürekli yıkılıyor ..!
Reklam