Filiz

Filiz
Öyle bir gitmek istiyorum ki, gittiğim yerde ben bile olmayayım...' . . . . . . . Edebiyat
Sevgili Dost,  Kim kazandı? Atom bombasını Hiroşima’ya atan mı?  Doksanıncı dakikada maçı alan mı?  Diriler mi, ölüler mi?  Çobanlar mı, sürüler mi?  Efendiler mi, köleler mi?  Kim kazandı?   Sevgili Dost,  Herkes kaybetti. Ölüm kazandı. Mezar taşlarına: “Huve’l-Bâki” kazındı...
Reklam
Herkese ve her şeye kırgınım biraz, veda etmenin eşiğindeyim.
Öyle bir fotoğrafa rastladım ki, yan yanayız ama mesafeler var aramızda.
yaşamımda ilkez aynı anda hem ağlayıp hemde gülmek istedim