Bu ay sadece Türk edebiyatına yöneldim..Ve bu Türk Edebiyatının ilkleri olarak okuduğum üçüncü kitap. İlk başladığımda hiç tat alamadım. Yani bir nevi bu kitabı okumamda etmen olan nedenin ilk roman ibaresi oluşu etkiledi diyebilirim...kitabın dili evet anlaşılır ama tekrarlanan kelimelerin çokluğu kötü bir izlenim bıraktı bende...Birbirini fazla görmemelerine rağmen aralarında güzel bir sevgi bağı oluşturan fitnat ve talat ikilisi güzel bir izlenim bıraktı. Fitnatın talat'a duyduğu sevgi ambolesi çok güzel hissettirildi ben okuyucusuna. Bir geçmiş izdüşümünün kurbanı fitnat oldu.sonucun bu denli yoğun duygu ambolesi yaratacağını düşünmüyordum.kötü sonuçlanmış olsa bile ben romanın sonunu çok sevdim