Filiz

Filiz
Öyle bir gitmek istiyorum ki, gittiğim yerde ben bile olmayayım...' . . . . . . . Edebiyat
6/10
·136 syf.··
2018 17. kitabı
Bu ay sadece Türk edebiyatına yöneldim..Ve bu Türk Edebiyatının ilkleri olarak okuduğum üçüncü kitap. İlk başladığımda hiç tat alamadım. Yani bir nevi bu kitabı okumamda etmen olan nedenin ilk roman ibaresi oluşu etkiledi diyebilirim...kitabın dili evet anlaşılır ama tekrarlanan kelimelerin çokluğu kötü bir izlenim bıraktı bende...Birbirini fazla görmemelerine rağmen aralarında güzel bir sevgi bağı oluşturan fitnat ve talat ikilisi güzel bir izlenim bıraktı. Fitnatın talat'a duyduğu sevgi ambolesi çok güzel hissettirildi ben okuyucusuna. Bir geçmiş izdüşümünün kurbanı fitnat oldu.sonucun bu denli yoğun duygu ambolesi yaratacağını düşünmüyordum.kötü sonuçlanmış olsa bile ben romanın sonunu çok sevdim
Edebiyat
Taaşşuk-ı Talat ve FitnatŞemseddin Sami · Araf Yayınları · 201738,1bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Filiz

, bir kitap okudu
6/10
·136 syf.··
2018 17. kitabı
Şemseddin Sami
7.9/10 · 38,1bin okunma
bir adın kalmalı geriye bütün kırılmış şeylerin nihayetinde aynaların ardında sır yalnızlığın peşinde kuvvet evet nihayet bir adın kalmalı geriye bir de o kahreden gurbet
İnsana en çok kitap yakışıyor..