Öleceğimizi bilerek yaşadığımız için, biz de yaşayan yoksunlar değil miyiz yani? Öleceğimiz düşüncesi gece gündüz her an içimizdeyken, yaşamaktan nasıl zevk alabiliriz?
Sarılmanın anlamı şudur: Sende bir tehlike sezmiyorum, yanında olmaktan korkmuyorum, rahatlayabilir, kendimi yuvamda hissedebilirim, beni koruyan ve anlayan birisi var. Bizde birine isteyerek her sarıldığımızda ömrümüzün bir gün uzadığına inanılır. Lütfen, şimdi sarıl bana."