Yani keyfine bak, yanlışı görme, kimseyi umursama, sana ne, bırak devran dönsün, sonra vicdan azabı duymamak için de işi tanrıya yükle. Çünkü iyi de kötü de ondan gelir. Kul zaten kusurludur. Bir yanlış yaptıysak da muhakkak bir sebebi vardır. Bu dünyada olmasa da öteki dünyada hak yerinde bulur.
Farkında mısınız, karşımızdaki herifler cin taifesi. Hem kanun adamı, hem mafya. Hem suçu biliyorlar, hem yasayı. Şeytana pabucunu ters giydirir bunlar. Üstelik hâlâ neler olup bittiğini tam olarak bilmiyoruz.