Freud, kızı Sophie'nin ölümünden sonra bir arkadaşma yazdığı mektupta bir çocuğun ebeveyninden önce ölmesinin korkunç bir şey olduğunu söyler. İnsanın yasını tutmak zorunda kalabileceği en zor kayıp budur.
Sayfa 99 - Intersteller filminde son sahnede baba kiz buluşur. Orda kızı 'hiçbir ebeveyn çocuğunun ölümünü görmemeli" der. Cok etkileyici idi..
Aileler bir arada kalmalıdırlar. Yoksa her şey kontrolden çıkar. Babam, bilirsiniz ...
Onun nasıl biri olduğunu hatırlayamam bile, yani hayattayken. Ama öldüğünden beri, babam her yerde ve rüyalarımda... "
Marilynne Robinson
Olmak ya da olmamak, sorun bu ...
Zalim kaderin darbelerine ve kötülüklerine Dayanmak mı daha soylu bir davranış Yoksa belalar deryasına başkaldırmak ve Savaşmak mı?
Ölmek, uyumak Hepsi o kadar ...
Yürek yaralarımızı ve insanoğluna miras binlerce acıyı sona erdiririz
içtenlikle arzu edilen de budur!
Çeviren: Tuna İncesulu