"Çağımız gösteri çağı. Eskiden insanlar sahip olduğu şeyleri göstermekten, anlatmaktan çekinirlermiş, olur da başka birisinin canı çeker de gücü yetmediği için alamaz ve üzülür diye."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçimizde şeytan yok.
İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey ; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
"Senin uçurtman yok muydu geçen yıl? Basın köyün çocukları ile uçurtmuyor muydun? Ne güzel, ne kocamandı senin uçurtman... Ta yükseklere çıkmıştı." 🪁🙂
#Allahın Askerleri (syf 105)