Allah'ım senin gönderdiğin hayırlar bana doğru inerken, benim yaptığım şerler de sana yükseliyor. acaba kaç tane şerefli melek benim kötü amelimi sana yükseltti. benden müstağni olmana rağmen nimetler gönderip bana olan sevgini gösteriyorsun. ben ise sana muhtaç olmama rağmen yaptığım günahlarla sana kendimi kötü gösteriyorum. sen tüm bunlara rağmen bana yardım ediyor, günahlarımı gizliyor ve bana rızık veriyorsun.
ey kardeşim, cenabı hakk'a karşı işlediğimiz çokça günaha rağmen o'nun sayılamayacak kadar çok nimetleriyle sabahlıyoruz. hangisine şükredeceğimizi bilemedik; bize verdiği güzelliklere mi yoksa bizim çirkinliklerimizi gizlediğine mi?