Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Reklam
Varvara da bizden :)
Çok gevezelik ettim! Kederlendiğim zaman, mutluymuş gibi ondan bundan gevezelik ediyorum.
...Ve işte, belki de, yabancı bir yerde, yabancı bir evde, yabancı bir köşede öleceğim! ... Tanrım, yaşamak ne kederli şey
Ümit Yaşar Oğuzcan;
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinden Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum ... Gecelerden bir gece uyanırsan apansız Uzaklarda elemli, garip bir kuş öterse Bir ceylan ağlıyorsa dağlarda yapayalnız Ve bir gün kabrimde bir sarı çiçek biterse Bil ki seni seviyorum♡
Ah Varenka, Varenka! Kederlenmeyin hiç; göz yaşları acıya yardımcı olmaz...
Sayfa 25·Kitabı okudu
Reklam