Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Kahraman Tazeoğlu
" Küllerinden doğacak bir Anka kuşu olarak gör kendini "
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
|Sabahattin Ali
`` İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı ``
1000k
Hakikaten neden böyle oluyordu ki?
Acı çok zalim bir şeydi! Neden bütün ağırlığıyla bir seferde gelip aynı hızla geçmiyordu?
+Günün birinde etrafındakileri olduğu gibi kabul etmeyi başardığında daha da çok seveceksin. ~ Sahi mi? +Yemin ederim. Günün birinde onu olduğu gibi seveceksin ; Çünkü insanlardan verebileceklerinden fazlasını bekleyemeyiz..