Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Kardeşine, anana, babana bile güvenemezsin, insan kılığındaki her yaratığın içindeki canavarı görürsün hep, başka bir şey görmezsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanki varoluşumuz, yaşamımız birtakım anlamsız, saçmasapan, rastlantılara bağlı değil de daha derin ve kavrayamadığımız bir anlamı varmış gibi duyumsarız ve itiraf etmesek bile herkesin hoşuna gider.
Sayfa 81 - Hüseyin.·Kitabı okudu
Bir şeyin güzelliği, onu seyredenin, ruhunda gizlidir...
Keşke böyle olmasa.
Bu topraklar böyledir, kan hiç eksilmez, ölmeyince kan kesilmez...
Sayfa 44 - Fuat amca/·Kitabı okudu
Ne zaman içime biraz fazla baksam, yükseklik korkum depreşir... ~ Murathan Mungan