Kitap okumaya çok geç başladım ce ilk okuduğum kitap kinyas ve kayraydı. Kendimi öyle iyi hissettim ki okurken anlatamam. Yaz vaktiydi geçen senelerde bi zaman , hayvancılıkla uğraşıyoruz işler ağır , ara ara kaçar 15 20 dk okurdum bitmesin isterdim. Ama her güzel şeyin bir sonu var. Sonrasında bir baktım baya baya kitapları sevmeye başladım. Müthiş bi kitaptı okumayan bin pişman