Nesneler madem ki canlı değiller insanı etkilememeliler. Nesneler kullanılır,tekrar yerine konur,onların içinde yaşanır.Onlar aletten başka bir şey değildir. Ya ben?Beni etkiliyorlar. Dayanılır şey değil. Onlarla yaşamaktan korkuyorum,onları yaşayan hayvanlarmış gibi görüyorum.