Hepimizin sınırları var. Hepimiz hata yaparız.Yani, bardağa dolu tarafından
bakarsak pek çok ortak yönümüz var.Birbirimizi anlamaya ne kadar çok çalışırsak, her birimiz o kadar özel oluruz. Ama bunun için çaba sarf etmeliyiz. Lütfen çaba sarf edin.Dünyayı daha iyi
bir yer yapmak için.
Kendi içinize bakın.....
Ve değişimin.....
Sizde başladığını görün.....