.flankes

.flankes
@Flankes1
Yalnızlık bazen eksiklik değil, dinlenmektir. Kendini duymak için biraz dünyayı susturman gerekir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gregor'un artık kimseye faydası yoktu
"İnsan, bazen kendi evinde bile yabancılaşır kendine ait sandığı hayat, bir anda anlamını yitirir ve her adım yalnızlıkla çarpışır. Kendi gölgesi bile artık tanıdık gelmez insana."
Nefis yolunda gönlümüz puthane oldu. Bir ah oku atalım, bir savaşta bulunalım.