"Sizler, evlatların birer canlı ok gibi fırlattıkları yaylarsınız. Yayı geren, sonsuza açılan yolda kendini bir hedef edinmiştir ve okları en uzağa eriştirebilmek için kendi gücüyle sizleri gerer.
Yayı gerenin elinde seve seve bükülün.
Çünkü oku atan o güç, hedefe giden okları sevdiği kadar elindeki sağlam yayı da sever."
"Ancak tepeden aşağı inerken anlamlandıramadığı bir hüzün sardı ruhunu: Kederlenmeksizin ve huzur içinde gidebilecek miyim bu şehirden? Yüreğimde tek bir yara izi bile taşımadan...