AY IŞIĞI

Spoilersız yorum
9/10
·736 syf.··
2024 83. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2024 01:29
Yine olaysız geçmeyen ve son sayfaya kadar elden bırakılmayacak bir kitaptı. Ama bu kez özellikle sayfa 400 den sonra Nova'nın yaşadığı duygular, çelişkiler daha ağrıdı. Nova'nın üç kitap boyunca gelişmesi vardı ve bu güzeldi. Olayların oluşumu, gelişimi ve sonuçları güzeldi. Sonu çelişkide bırakır gibi bitti ve şok oldum. Yazım dili güzeldi ama yazım hataları gerçekten çoktu. Ama gayet güzel ve beklentimi karşılayan bir kitap olduu.
1000Kitap
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,319 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ay Düğümü yoruummm (spoilersız)
8/10
·496 syf.··
2024 76. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 05 Kasım 2024 15:17
Yazarın hem ilk kitabı olması yanında birde ilk fantastiği olmasına rağmen kesinlikle yaratılan evren o kadar iyiydi ki. Aynı zamanda yazım dili kitap ilerledikçe güzelleşiyordu. Olay örgüsü çok iyidi. Karakterlerin çoğuna ısınamadım. Ayliz'in kitap boyunca en işe yarar özelliği meraklı olması yüzünden hep soru sormasıydı. O sordukça bizde evren hakkında bilgi edindiğimiz için en sevdiğim özelliği bu. Onun dışında kesinlikle sevdiğim ve sevebileceğim bir karakter olmaz. Umarım seri ilerledikçe gelişim gösterir. Aytun'un kaba hareketleri, emir verir gibi konuşması ve Ayliz'e karşı olan gereksiz sert tavırları sinirimi bozdu. Böyle bir karakteri ölse de sevmem. Simge'ye ilk başta ısınamadım ama sonradan kendini sevdirdi. Kızın öyle bir Aurası var. Menes gerçekten tam bir şerefsiz. İyi bir açıklaması olabileceğini düşündüm çok güvenmiştim ama yaptığı şey saçma bir açıklama oldu. Ian, canım benim. Kimse seni sevmese de üzülme, doğru seçim sen olmalıydın bence ama olsun ben yine de seni sevecem. Kitapta biten son tam ters köşeydi ve beni ikincisini almam konusunda ikna etti. Ve içimde bir his kurgunun çok daha gideceğini söylüyor. Özellikle Ayliz'in iyi bir karakter gelişimi göstereceğini de düşünüyorum. Şimdilik bu kadar... Ay Düğümü
1000Kitap
Ay DüğümüGamze Çelik  · Ephesus Yayınları · 20201,758 okunma
9/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2024 77. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2024 17:02
Maral Atmaca'nın kendini geliştirdiğini gösteren en güzel serisi hatta kitabı olabilir. Yazım dili her zaman ki gibi çok güzel, akıcı ve sizi kurgunun içine çeken bir anlatıma sahipti. Olay örgüsü, yeni karakterler çok iyiydi. Elzem'in içinde bastırdığı kişiliğini burada daha baskın şekilde okuyoruz. Ve geçmişte yaşadıkları beni şoka uğrattı ama ona rağmen karakteri de bende hayranlık uyandırdı. Savcı ve ikisi arasında olan sahneler bazen heyecanla ve sevinçle okurken bazende aralarında ki diyaloglara güldüm. Hatta Savcı'nın Elzem'e ceza vermesi, oradan Efsun'da dahil üçünün Efsun'un odasında yaşanan şey beni çok güldürdü. Bazı karakterleri daha derin gördük, artık yeni karakterlerimiz de eklendi. Ama aynı zamanda Mara ve Itır beni büyük hayal kırıklığına uğrattı. Mara'nın, Dehliz'i hakaretler etmesi beni hem şaşırttı hemde sinirlendirdi. Aynı şekilde Itır'ın kitap boyunca Elzem'e nankörlük ve bencillik yapması çıldırttı. Ama son yaptığı şeyden sonra ne yaparsa yapsın sevmeyeceğim. Savcı'nın gözünden okuduğunuz bölümlerde vardı ve iyi ki de eklenmişti. Hem Elzem'e karşı hisleri ve düşüncelerini hemde onun hayatı hakkında ki şeyleri öğrendik. Bunun dışında bomba şeyleri de tabi öğrendik. Elzem ve Savcı'nın düşman olacağını biliyordum. Çünkü Maral her kitabın da mutlaka kadın karakterin erkek karakterden intikam almasını sağlıyor. Ama bu kadar da olacağını düşünemedim. Sonu çok iyi bitti. Kesinlikle okuduğum en iyi fantastik kurgulara girer çünkü olayların birbirine bağlantısı, oluşturulan zemin, küçük ayrıntılar bile çok hoşuma gitti. Mükemmeldi... Medusa'nın Ölü Kumları 2 Maral Atmaca
1000Kitap
Medusa'nın Ölü Kumları 2Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 01,475 okunma