"Hayatımda bir kez aşık oldum. Galiba bu beni bir bakıma romantik biri yapıyor, İnsanın tek bir gerçek aşkı olacağı sonrasında hiçbir şeyin onunla boy ölçüşemeyeceği fikri. Güzel bir fikir ama asıl gerçek, dehşetin ta kendisi. Sonradan yıllarboyu o yalnızlığı göğüslemek. Hayatınızın amacı yok olmuşken var olmaya devam etmek."