Filiz

Filiz
@Flzersr
İyilikle gülümseyebilen insanlar vardı hala. Satranç Her kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana . Gece yarısı kütüphanesi
Başka zaman başka yerde...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uykuya varırken, gözkapaklarımın uçlarına tatlı bir uyuşma yayılırken, dünyaya tutunacak bir bağ tutar beni havada... Görünmez, dokunulmaz. Ama vardır bilirim... 

Filiz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
36 saatte okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2020 14:00
·
2020 2. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125,1bin okunma
İçinde hala acıyan bir yer  vardı,  ama iyi şeyler vaat eden bir acıydı bu, tamamen kapanmadan önce kabuk tutarken yanan yaralar gibi sıcak, ama yumuşak bir acı.
İçindeki bir korku, sevginin bağlayıcılığından, şefkatin engelleyiciliğinden uzak durmaya zorluyordu.